“Visszatért a Herz”

Egy social kampány részei lettünk. Történt ugyanis, hogy kaptunk egy emailt, hogy hova küldheti a Herz az ajándékcsomagját. Megadtuk a címet, és kaptunk egy szép, nagy dobozt, amely elég sok mindent rejtett magában. Egyáltalán nem bánjuk, hogy “megtaláltak” minket, még akkor sem, ha kimondatlanul is, de elvárták tőlünk, hogy írjunk egy bejegyzést erről, illetve fogalmazzunk úgy, hogy illik ezután írni a Herzről. Ha ez egy elvárt dolog lett volna, kevésbé szívesen írtunk volna, így igazából boldogan.

Kaptunk négy nagy rúd szalámit, különféle ízesítésben (csemege, paprikás, chorizo, felizzo), amely között nem volt téli. Gondolom az lesz a csemege, valószínűleg a Pick levédhette a téliszalámi nevet. A traubisoda kavarodás után igazából hidegen hagy, ki, mit birtokol, hogyan használja, de nem szeretem, amikor egy olyan nevet kisajátítanak, amit mindenki használ, de azt sem, hogy már nem lehet tudni, hogy ki is gyártotta az igazi traubit. Mindegy, szét fogjuk osztani és meg fogjuk kóstolni a szalámikat, ugyanis szeretjük a szalámikat, kb. két hónapig biztosan elleszünk vele. Egyébként meg kell, hogy mondjam – még ha a marketing manager (Pitrik Szilvia) nem is fog örülni -, hogy én mindig is Pick párti voltam. Ez is olyan, mint hogy nike vagy adidas, vagy coca-cola vagy pepsi, le kell tenni a voksot, még akkor is, ha néha volt kitérő a másik irányba. Például én régen mindig Pepsit ittam, most meg kb. tíz éve csak Cocát. Az adidas szerintem a torsion és gazelle óta nem gyártott jó cipőt, nem is beszélve a többi felszereléséről, mondom ezt fekete originals melegítőalsóban ülve.

Visszatérve a Herzre, kaptunk még egy kis szívhez szóló levelet, hogy szeretnek minket olvasni, meg hogy megújultak. A vágódeszkának nagyon örültünk, nemkülönben a nancy silverton féle sandwich book-nak. Az usb-s bicska azért már túlzás volt. A kötényről majdnem megfeledkeztem, ami élénkpiros, és még valahol biztosan fel fogom használni.

Tetszik a Herz új kinézete, és örülünk, hogy visszatért a brand, meglátjuk, hogy ízvilágában is ilyen kellemes meglepetés lesz-e. Köszönjük ezúton is a Herznek, és mi mást javasolhatnánk a lelkes olvasóinknak, mint hogy kóstoljátok meg ti is az új Herz szalámikat.

(Egy kis kiegészítés, most látom csak: “A Herz termékeket a Bonafarm Csoport tagja, a Pick Szeged Zrt. gyártja.”)

Tags: ,